Aromamarketing - marketing XXI wieku

brak zdjęcia
Aromamarketing - marketing XXI wieku
2016-07-07|Kategoria: Elektronarzędzia / Maszyny

Aromamarketing, czyli marketing zapachowy, to technika marketingowa godna XXI wieku. Niejedne badania dowiodły, że przyjemny zapach unoszący się w obiekcie handlowym zwiększa chęć dokonania zakupu u Klientów. Dlatego też aromamarketing jest tak chętnie wykorzystywany przez liczne centra handlowe. Oferowane przez nas urządzenia do aromamarketingu doskonale sprawdzają się w wielkopowierzchniowych obiektach, takich jak właśnie centra handlowe czy supermarkety. Odpowiednio umieszczone urządzenie pracuje cicho, a jednocześnie równomiernie rozprowadza delikatny, subtelny zapach po całym obiekcie. Zapach ten wpływa pozytywnie na samopoczucie i nastawienie kupujących, w zauważalny sposób zwiększając obroty danego obiektu. Przekonajcie się Państwo sami!

Przeczytać warto:

Zobacz to czego nie dostrzegają inni.
Zobacz to czego nie dostrzegają inni.

Analiza składu chemicznego badanych substancji oraz analiza morfologiczna polegająca na ocenie kształtu nie byłaby możliwa, gdyby nie mikroskop skaningowy. To niezwykle precyzyjne i czułe urządzenie to jeden z produktów flagowych z oferty firmy Uni Export. Mikroskop skaningowy pozwala również na analizę str...

Zbiorniki na nawozy i paliwo
Zbiorniki na nawozy i paliwo

Nasza firma produkuje różnego rodzaju silosy i zbiorniki na nawozy, paliwo, zboża i inne tego rodzaju produkty ciekłe i sypkie. Są to w szczególności instalacje stosowane w dużych zakładach, magazynach czy gospodarstwach rolnych. Stosujemy wysokiej jakości materiały d produkcji naszych zbiorników czy silos...

Części w dobrych cenach
Części w dobrych cenach

Specjalnością naszej firmy są wysokiej jakości części ciągnikowe. Sklep online, który prowadzimy, zapewnia nam dostęp do markowych produktów do najbardziej popularnych ciągników na polskim rynku - począwszy od modeli Ursusa, a skończywszy na Lamborghini. Dużym zainteresowaniem cieszą się części z ate...

Co ma do zaoferowania Cerkor
Co ma do zaoferowania Cerkor

Cerkor stanowi jednego z producenta jeżeli chodzi o materiały ścierne. Niewątpliwą zaleta jeżeli chodzi o dostępne tutaj oferty produktowe jest to, że znajdziemy niezawodne jak również i sprawdzone rozwiązania. Za sprawą jakości dostępnych artykułów z oferty przedsiębiorstwa korzysta wiele różnych po...

Aromamarketing - marketing XXI wieku
Aromamarketing - marketing XXI wieku

Aromamarketing, czyli marketing zapachowy, to technika marketingowa godna XXI wieku. Niejedne badania dowiodły, że przyjemny zapach unoszący się w obiekcie handlowym zwiększa chęć dokonania zakupu u Klientów. Dlatego też aromamarketing jest tak chętnie wykorzystywany przez liczne centra handlowe. Oferowane pr...