Aromamarketing, czyli marketing zapachowy, to technika marketingowa godna XXI wieku. Niejedne badania dowiodły, że przyjemny zapach unoszący się w obiekcie handlowym zwiększa chęć dokonania zakupu u Klientów. Dlatego też aromamarketing jest tak chętnie wykorzystywany przez liczne centra handlowe. Oferowane przez nas urządzenia do aromamarketingu doskonale sprawdzają się w wielkopowierzchniowych obiektach, takich jak właśnie centra handlowe czy supermarkety. Odpowiednio umieszczone urządzenie pracuje cicho, a jednocześnie równomiernie rozprowadza delikatny, subtelny zapach po całym obiekcie. Zapach ten wpływa pozytywnie na samopoczucie i nastawienie kupujących, w zauważalny sposób zwiększając obroty danego obiektu. Przekonajcie się Państwo sami!
Aromamarketing - marketing XXI wieku

Przeczytać warto:

Zobacz to czego nie dostrzegają inni.
Analiza składu chemicznego badanych substancji oraz analiza morfologiczna polegająca na ocenie kształtu nie byłaby możliwa, gdyby nie mikroskop skaningowy. To niezwykle precyzyjne i czułe urządzenie to jeden z produktów flagowych z oferty firmy Uni Export. Mikroskop skaningowy pozwala również na analizę str...

Zbiorniki na nawozy i paliwo
Nasza firma produkuje różnego rodzaju silosy i zbiorniki na nawozy, paliwo, zboża i inne tego rodzaju produkty ciekłe i sypkie. Są to w szczególności instalacje stosowane w dużych zakładach, magazynach czy gospodarstwach rolnych. Stosujemy wysokiej jakości materiały d produkcji naszych zbiorników czy silos...

Części w dobrych cenach
Specjalnością naszej firmy są wysokiej jakości części ciągnikowe. Sklep online, który prowadzimy, zapewnia nam dostęp do markowych produktów do najbardziej popularnych ciągników na polskim rynku - począwszy od modeli Ursusa, a skończywszy na Lamborghini. Dużym zainteresowaniem cieszą się części z ate...

Co ma do zaoferowania Cerkor
Cerkor stanowi jednego z producenta jeżeli chodzi o materiały ścierne. Niewątpliwą zaleta jeżeli chodzi o dostępne tutaj oferty produktowe jest to, że znajdziemy niezawodne jak również i sprawdzone rozwiązania. Za sprawą jakości dostępnych artykułów z oferty przedsiębiorstwa korzysta wiele różnych po...

Aromamarketing - marketing XXI wieku
Aromamarketing, czyli marketing zapachowy, to technika marketingowa godna XXI wieku. Niejedne badania dowiodły, że przyjemny zapach unoszący się w obiekcie handlowym zwiększa chęć dokonania zakupu u Klientów. Dlatego też aromamarketing jest tak chętnie wykorzystywany przez liczne centra handlowe. Oferowane pr...