Aromamarketing - marketing XXI wieku

brak zdjęcia
Aromamarketing - marketing XXI wieku
2016-07-07|Kategoria: Elektronarzędzia / Maszyny

Aromamarketing, czyli marketing zapachowy, to technika marketingowa godna XXI wieku. Niejedne badania dowiodły, że przyjemny zapach unoszący się w obiekcie handlowym zwiększa chęć dokonania zakupu u Klientów. Dlatego też aromamarketing jest tak chętnie wykorzystywany przez liczne centra handlowe. Oferowane przez nas urządzenia do aromamarketingu doskonale sprawdzają się w wielkopowierzchniowych obiektach, takich jak właśnie centra handlowe czy supermarkety. Odpowiednio umieszczone urządzenie pracuje cicho, a jednocześnie równomiernie rozprowadza delikatny, subtelny zapach po całym obiekcie. Zapach ten wpływa pozytywnie na samopoczucie i nastawienie kupujących, w zauważalny sposób zwiększając obroty danego obiektu. Przekonajcie się Państwo sami!

Przeczytać warto:

Najlepsze wózki widłowe w Krakowie!
Najlepsze wózki widłowe w Krakowie!

W większości magazynów, w rozmaitych zakładach produkcyjnych i innych przedsiębiorstwach wykorzystywane są wózki widłowe. Kraków jest siedzibą dla wielu firm wykorzystujących wózki widłowe. Kraków jednocześnie jest też siedzibą naszej firmy Wa-Go, która oferuje Państwu najwyższej jakości wózki wid...

Właściwości i zastosowanie przemysłowego ekspresu do kawy.
Właściwości i zastosowanie przemysłowego ekspresu do kawy.

Współcześnie przeważająca część osób to miłośnicy kawy, z związku z czym przy zakładaniu firmy, przemysłowy ekspres do kawy stanowi podstawową część wyposażenia. Powyższy artykuł umożliwia wykonanie w szybkim czasie każdego rodzaju czarnego naparu przy zachowaniu najwyższych standardów. Przemys...

Kotły węglowe - ciekawe rozwiązanie dla naszego domu
Kotły węglowe - ciekawe rozwiązanie dla naszego domu

Planując budowę własnego domu jednorodzinnego, warto wziąć pod uwagę wiele istotnych czynników, które są niezbędne do codziennego funkcjonowania, takich jak na przykład ogrzewanie domu. Ciekawym i nietuzinkowym rozwiązaniem są kotły węglowe, który cechują się bardzo dużą powierzchnią grzewczą, a p...

Aromamarketing - marketing XXI wieku
Aromamarketing - marketing XXI wieku

Aromamarketing, czyli marketing zapachowy, to technika marketingowa godna XXI wieku. Niejedne badania dowiodły, że przyjemny zapach unoszący się w obiekcie handlowym zwiększa chęć dokonania zakupu u Klientów. Dlatego też aromamarketing jest tak chętnie wykorzystywany przez liczne centra handlowe. Oferowane pr...

**Innowacyjne rozwiązania do obróbki materiałów**
**Innowacyjne rozwiązania do obróbki materiałów**

Innowacyjne rozwiązania do obróbki materiałów są kluczowe dla efektywnej produkcji. Dzięki zastosowaniu ściernic płaskich możliwe jest osiągnięcie precyzyjnego i równomiernego szlifowania różnorodnych powierzchni. Są one niezastąpione w przemyśle metalowym, stolarskim oraz motoryzacyjnym. ściernice p...