Aromamarketing - marketing XXI wieku

brak zdjęcia
Aromamarketing - marketing XXI wieku
2016-07-07|Kategoria: Elektronarzędzia / Maszyny

Aromamarketing, czyli marketing zapachowy, to technika marketingowa godna XXI wieku. Niejedne badania dowiodły, że przyjemny zapach unoszący się w obiekcie handlowym zwiększa chęć dokonania zakupu u Klientów. Dlatego też aromamarketing jest tak chętnie wykorzystywany przez liczne centra handlowe. Oferowane przez nas urządzenia do aromamarketingu doskonale sprawdzają się w wielkopowierzchniowych obiektach, takich jak właśnie centra handlowe czy supermarkety. Odpowiednio umieszczone urządzenie pracuje cicho, a jednocześnie równomiernie rozprowadza delikatny, subtelny zapach po całym obiekcie. Zapach ten wpływa pozytywnie na samopoczucie i nastawienie kupujących, w zauważalny sposób zwiększając obroty danego obiektu. Przekonajcie się Państwo sami!

Przeczytać warto:

Markowe opryskiwacze rolnicze o dużej pojemności
Markowe opryskiwacze rolnicze o dużej pojemności

W pracach polowych, niezależnie od ich charakteru konieczne jest regularne stosowanie środków ochrony roślin, a do tego celu wykorzystywane są opryskiwacze. Zbiornik opryskiwacza Pilmet oraz inne maszyny od tego renomowanego producenta zakupimy w sklepie Tadex, zapewniającym szybkie realizacje transakcji, doradzt...

Producent m.in. wentylatorów osiowych
Producent m.in. wentylatorów osiowych

Przedsiębiorstwem związanym z branżą przemysłową, a to za sprawą tego, że od początku swojej działalności zajmuje się produkcją wysokiej jakości wentylatorów przemysłowych, gdzie to w ofercie znajdziemy np. wentylatory osiowe, jest Fawent. Wymieniona firma, dzięki wieloletniemu doświadczeniu, a także...

Doskonały sposób na mniejsze rachunki
Doskonały sposób na mniejsze rachunki

W okresie zimowym każdy z nas przekonał się, że jednym z największych wydatków, jest ten związany z ogrzewaniem domu lub mieszkania. Niewielu inwestorów zdaje sobie jednak sprawę z tego, jak ogromny wpływ na te wydatki ma dobrze wykonana wentylacja. Najnowszą metodą, dzięki której możesz zaoszczędzić n...

Aromamarketing - marketing XXI wieku
Aromamarketing - marketing XXI wieku

Aromamarketing, czyli marketing zapachowy, to technika marketingowa godna XXI wieku. Niejedne badania dowiodły, że przyjemny zapach unoszący się w obiekcie handlowym zwiększa chęć dokonania zakupu u Klientów. Dlatego też aromamarketing jest tak chętnie wykorzystywany przez liczne centra handlowe. Oferowane pr...

Zmniejszenie powierzchni ładunku.
Zmniejszenie powierzchni ładunku.

Transport i logistyka to od jakiegoś czasu popularny kierunek na uczelniach wyższych. jest to dowód na to, jak skomplikowanym procesem jest efektywne zarządzanie transportem. Jednym z jego elementów jest efektywne pakowanie towaru. Jeżeli jest przemyślane i logiczne pozwala na ogromne oszczędności. Dlatego wie...